شفاف‌سازی پرداخت‌های رابین سود + نمونه استیتمنت‌های موفق

این تراکم سود دهی اگر از یک حدی پایین باشه، اینطوری میشه که یکی از 6 نمودار رو میشه حساب نکنند، مثلا 5 تارو پاس کردی، تراکم هم داشته باشی، دیگه تمومه

ولی دقیق نفهمیدم تو چه رنجی باشه خوبه

حقیقتا وقت هم نکردم از پشتیبانی برم بپرسم

دمت گرم
فقط خواستم بپرسم وگرنه تو حرفت سنده نیازی به عکس و این چیزا نیست

بازم دستت درد نکنه

سلام و احترام،
عوضش مشکل محدودیت زمانی نداره فکر کنم چالشی که دارید. میتونی هر روزی که فکر میکنی، با همون سیستمی که میخوای تریدت رو بزنی و پاسش کنی که خب تا الانم بد عمل نکردی و دو روز مونده که تموم بشه. انشاالله موفق میشی.

در مورد قوانینش هم متوجهم، سبک رابین سود با بقیه پراپ ها فرق داره ولی خب نشدنی هم نیست. خیلی ها تونستند، قطعا شماهم میتونی. یکم فقط پشتکار و صبر میخواد

در کل که موفق باشی :rose:

قربانت، انجام وظیفه اس. باز خواستی همین کد رو بفرست پشتیبانی بگو این کد کار نمیکنه. خدارو چه دیدی، یهو برات یکی جدید فرستادن.

عکس منم هست، بگو تو بله فرستادید ولی اینطوریاس


تراکم سود دهی من پایینه یه پارامتر حذف بشه باز یه زمان دیگه هس اونو چه راهکاری دارین درست کنم

ببین یکیش مجموع زمانه، یکیش میانگین زمان. مجموع زمان رو فکر کنم مثلا پوزیشن رو حجم کم بزنی ولی باز بزاری مشکلی نباشه و درست میشه.

حالا در کل، میتونی یکاری بکنی، مثلا حجم زیاد بزنی، ولی زودتر سودت رو زودتر بگیری و بیای بیرون از معامله.

ریسکش بالاس چون ممکنه بالاخره ضرر هم بکنی ولی مثلا اگر سه صدم یا 4 صدم بزنی، بعد روزی 50 تا بگیری و خروج بزنی، تموم میشه.

البته اینی که گفتم برای فول فاند پلاسش بهتر جواب میده چون شما مثلا روزی 50 تا بگیری، تا 120 روز وقت داری و قشنگ پاسش میکنی. این یکی چون 90 روزه، مجبوری بیشتر سود بگیری

منم 25 درصده تراکمم ولی خودم رو درگیرش نکردم که خوبه یا نه. روی برنامه ام تمرکز میکنم که طبق همون برم جلو تا بعد رسیدن به تارگت فکری بکنم در موردش

من تا روز بیستم ریسک معاملاتم 0.25٪ بود برای گرفتن روزانه 0.5% میخواستم 70 روزه جمع بشه ولی طبق برنامه پیش نرفت😂 ریسک هر معاملمو اوردم یک درصد حالا میله ها بهم ریخته نمیدونم ادامه بدم یا ندم(تارگت و روز معاملاتی رو میتونم بزنم فقط این 6 پارامتره اذیت میکنه)

ادامه بده حالا، یکم سعی کن معاملات رو ناچارا با سود کمتر و سریعتر پیش ببری و اون پلنی که بهت گفتم رو انجام بدی.

حالا من که واقعا در جایگاهی نیستم مشاوره بدم، شما میتونی از منتور هم بخوای که بهت مشاوره بده

خدمات مشاوره اشون کلا رایگانه برای همه. یه مشورت بگیری بد نیست

سلام چطور میشه کسیو بلاک کرد؟

سلام، ببخشید من جواب میدم
اینطوری:

من از پشتیبانی پرسیدم بهم گفت اینا باعث نمیشه حسابت از دست بره

سلام و احترام خدمت همه عزیزان:rose:
اکانت 8ام
نام چالش: ریل فرصت ها
بالانس اولیه: 1000دلار

*بخش معاملاتی:

۱-ایشون کلا تارگتش 70 دلار بوده چون حسابشون یک حساب 1000 دلاری هستش. در نتیجه باید ورود های خیلی خوبی رو انجام میدادن یا اینکه در تایم فریم پایین، با سود مثلا 15 دلاری از هر پوزیشن در طول 5 روز، خارج میشدن. ولی خب انجام ندادن و انگار فقط تقلید کردن از یک سیستمی

۲-کلا روی طلا معامله داشتند و حجم هم یک صدم بوده. دقت کنید این مسئله طبیعیه که حجم کم برای هر پوزیشن بزنه چون حد ضرر 50 دلار بوده.

نکته دیگه ای واقعا تو بخش معاملاتش بدرد نمیخورد که بخوام بگم خدمتتون چون اینطور حساب ها قدرت مانور کمتری دارند نکات کمتری هم از توش میشه پیدا کرد.

*بخش آنالیز:

۱- برعکس بخش معاملات حسابش، ایشون کاملا مسلط بوده به قوانین و اگر دقت کنید تعداد روزهایی که همگی باهم 6 پارامتر را پاس کردند، زیاد بوده.
۲- میانگین پوزیشن های سود به ضرر جالبی نداشتند و عمد سود هاشون از تک پوزیشن ها، با سودهای به نسبت زیادتر درست شده.

به نظرم خودم: از اونجایی که من اکانت فورجامپ رو زیاد تحلیل کردم، میتونم بگم ایشون از نظر من هیچ تفاوتی با اشخاص دیگه ندارن و روند یکسانی رو طی کردند. صرفا به دلیل اینکه همه اکانت هارو تحلیل کنم، مال ایشون رو هم گذاشتم. به هر حال باز این حساب هم هم یکی دیگه از نشونه های محبوبیت اکانت های فورجامپ هستش که خوب هم پاس میکنند.

مرسی که مطالعه و حمایت میکنید :heart_eyes:
تا تحلیل بعدی، موفق و موید باشید :rose:
رابین-سود

مرسی دادا

  

اسمت رو میزارم ، مسئول کارهای الکی

:joy:

خواهش میکنم انجام وظیفه بود :rose:

رفیق کم کار شدی این تایپک برا صحبت نیس خواهش میکنم دوستان هم کمک کنن یکم فعالیت کن یکی از بهترین تایپک هاست ب

سلام و احترام،

بنده هر شب تحلیل میزارم، ولی واقعا یه وقتایی اینقدر درگیر کارهای مختلف میشم که واقعا جا میمونم. بنده از شما و سایر عزیزان عذر میخوام بابت این مسئله.

انشاالله هر شب تحلیل رو انجام میدم و نظر خودمو رو راجع بهشون اعلام میکنم.

از اینکه شما هم اینطوری حمایت میکنی و تعریف کردی، واقعا سپاس گزارم ازت :rose:

اقا نیما گل

حسابی این تاپیک رو تو مشت خودت گرفتی و واقعا زحمت میکشی

یک چیزی که من از حرف های شما خوشم اومده این هستش که اصلا اشاره نمیکنی به اینکه ربات زدن یا خیر. قضاوت نمیکنی کسیو و صرفا به تحلیل اشاره میکنی

من تو تاپیک های دیگه هم رفتار شمارو دیدم و واقعا ادم با شخصیتی هستید

از دید من این دوستان احتملا کپی ترید از ربات کردند ولی شما تو هیچ کدوم با اینکه احتمالش خیلی خیلی زیاده ولی تهمت نمیزنی و اخلاقت 100ه به خدا

کارت درسته واقعا