masoudrec
(masoudrec)
122
دعوا که میشه
نمیدونم چرا
اما روزی که بازار باز هست ادم نباید خودشو درگیر پیام دادن و کل کل کردن کنه
من صرفا یک نقطه ورود که ممکن بگیرم رو اونجا تایپ میکنم و اگه کسی ریپلای کرد پاسخ میدم
وگرنه هر ادمی یه سبک جدا ترید میزنه و دادن سیگنال داخل اون تاپیک واقعا بیشتر جنبه نمایشی داره نه علمی
اینو هفته پیش متوجه شدم
خدایی حالت بده مسعود، نمیدونم بچه ای یا چی ولی یه حرفی میزنی، بعد تا یکی بهت جواب میده میپری میگی اقا اقا این به من توهین کرد
اونی که توهین میکنه تویی نه من
میخوای برم چت هاتو بیارم ببینی چقدر توهین کردی؟
اره بزن روی پروفایلم، ارث پدرم بوده رابین سود دارم سنگشو به سینه میزنم اصلا. تو چی که اینقدر گریه میکنی؟
از شانس مزخرفه منه هر وقت میام، میبینم توام هستی، نگران نباش منم شانسم خوب نیست که گیر تو افتادم
کپی ممنوع
یاد سندی افتادم
شما کاپی می کنید 
Eli
(Eli)
126
خب نمیشه اقاااا، اونجا واقعا گم میشه پیام هاتون. ولی باشه هر طور راحتی
ناچارا مجبورم تحمل کنم انگار چت هاشونو
Eli
(Eli)
127
Eli
(Eli)
128
چه کنیم دیگه، سرگرمیم الکی 
masoudrec
(masoudrec)
129
بخواهی با سیگنال این اون
نظرت تغییر کنه
هیچوقت سود نمیکنی
به دید تحلیل نگاه کن
منم از تحلیل دوستان استفاده میکنم اما ترید باید دلیل فردی برسم تا بزنم
Eli
(Eli)
130
اینم حرفیه. ولی خب یه وقتایی بد نیست نظرات رو ببینی، من نقطه ورود خوبی نمیزنم، برعکس هستند نقاط ورودشون خوبه
Eli
(Eli)
131
من برم ناهار درست کنم بیام شماهام بهم نپرید. هر کی بده و خوبه به خودش مربوطه. بزرگ بشید 
شدم شبیه این مامان ها که میان بچه هارو دعوا میکنن 
نمیدونم راستش، من چون استفاده نمیکنم، بلافاصله میفرستم برای شماها تا شاید بدردتون بخوره.
الان عکسشو هم میدم خدمتت.
البته شما تو سامانه پگاه عضو باشی از طریق بله، خودش خودکار پیامک تخفیف رو میفرسته واست.
نظرات رو ببین ولی تصمیم گیری رو خودت بکن که بعدا از کسی گله نکنی یه وقت. کپی کردن مشکلات زیادی رو داره کلا.
باز هر طور صلاح میدونید
مسعود جان این چه نموداریه

masoudrec
(masoudrec)
135
تو یکیییی دیگه بروو 
حرف از پنل نزن
ساعت یک شب تا دو شب 50 تا ترید
اخر نرفتی ایپلنت دمو بزنی
خدایی ول کن برو بازار گرمیتو جای دیگه بکن
من با رابین سود مشکل دارم نمیدونم چرا هی ادم تکراری میبینم
دلمون سوخت بحالت گفتیم دیگه ریپلای نزنیم بهت
با زبون خوش برو پی کارت، قبلا جوابتو هم من دادم هم دوستان
بنظر میاد ایران بروکر گزینه بلاکش مشقیه متاسفانه و گرنه من اصلا حوصله بحث تکراری ندارم
تراکم سود دهی 95 درصد افتضاحهههه
کمک خواستی بگو مسعود جان من در خدمتم
چقد عصبی شما اقا مسعود قصدم کمک بود
پر سود باشی
masoudrec
(masoudrec)
141
مشکل اینه که تارگت 7 درصد خیلی کمه برای اینکه بخواهی 5 روزش کنی
من ریسک ترید 0.3 درصد انجام بدم
یک به سی بگیرم میشه 10 در صد سود
یعنی عملا من باید ریسک هر معامله زیر هشت صدم بزنم تا روز معاملاتی درست بشه
که خیلی مسخرست
یعنی برای پاس کردن 7 درصد باید 45 درصد تقریبا بگیرم با ریسک معمول