شفاف‌سازی پرداخت‌های رابین سود + نمونه استیتمنت‌های موفق

دعوا که میشه

نمیدونم چرا

اما روزی که بازار باز هست ادم نباید خودشو درگیر پیام دادن و کل کل کردن کنه

من صرفا یک نقطه ورود که ممکن بگیرم رو اونجا تایپ میکنم و اگه کسی ریپلای کرد پاسخ میدم

وگرنه هر ادمی یه سبک جدا ترید میزنه و دادن سیگنال داخل اون تاپیک واقعا بیشتر جنبه نمایشی داره نه علمی

اینو هفته پیش متوجه شدم

خدایی حالت بده مسعود، نمیدونم بچه ای یا چی ولی یه حرفی میزنی، بعد تا یکی بهت جواب میده میپری میگی اقا اقا این به من توهین کرد

اونی که توهین میکنه تویی نه من

میخوای برم چت هاتو بیارم ببینی چقدر توهین کردی؟

اره بزن روی پروفایلم، ارث پدرم بوده رابین سود دارم سنگشو به سینه میزنم اصلا. تو چی که اینقدر گریه میکنی؟

از شانس مزخرفه منه هر وقت میام، میبینم توام هستی، نگران نباش منم شانسم خوب نیست که گیر تو افتادم

کپی ممنوع

یاد سندی افتادم
شما کاپی می کنید :joy:

خب نمیشه اقاااا، اونجا واقعا گم میشه پیام هاتون. ولی باشه هر طور راحتی

ناچارا مجبورم تحمل کنم انگار چت هاشونو

خدایییی یبار بودم مردم از خنده، طرف پوزیشنشو گذاشت، اون یکی گفت مردم رو بدبخت نکن، بعد ته حرفش چی بود؟؟

من از این کامیونیتی میرم :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

کجا میری مرد، بمون بزن تو دهنش از خودت دفاع کن :joy::joy::joy:

چه کنیم دیگه، سرگرمیم الکی :rofl:

بخواهی با سیگنال این اون

نظرت تغییر کنه

هیچوقت سود نمیکنی

به دید تحلیل نگاه کن

منم از تحلیل دوستان استفاده میکنم اما ترید باید دلیل فردی برسم تا بزنم

اینم حرفیه. ولی خب یه وقتایی بد نیست نظرات رو ببینی، من نقطه ورود خوبی نمیزنم، برعکس هستند نقاط ورودشون خوبه

من برم ناهار درست کنم بیام شماهام بهم نپرید. هر کی بده و خوبه به خودش مربوطه. بزرگ بشید :smiling_face_with_three_hearts:

شدم شبیه این مامان ها که میان بچه هارو دعوا میکنن :rofl:

نمیدونم راستش، من چون استفاده نمیکنم، بلافاصله میفرستم برای شماها تا شاید بدردتون بخوره.

الان عکسشو هم میدم خدمتت.

البته شما تو سامانه پگاه عضو باشی از طریق بله، خودش خودکار پیامک تخفیف رو میفرسته واست.

نظرات رو ببین ولی تصمیم گیری رو خودت بکن که بعدا از کسی گله نکنی یه وقت. کپی کردن مشکلات زیادی رو داره کلا.

باز هر طور صلاح میدونید

مسعود جان این چه نموداریه :joy: :joy:

تو یکیییی دیگه بروو :rofl:

حرف از پنل نزن

ساعت یک شب تا دو شب 50 تا ترید

اخر نرفتی ایپلنت دمو بزنی

خدایی ول کن برو بازار گرمیتو جای دیگه بکن

من با رابین سود مشکل دارم نمیدونم چرا هی ادم تکراری میبینم

دلمون سوخت بحالت گفتیم دیگه ریپلای نزنیم بهت

با زبون خوش برو پی کارت، قبلا جوابتو هم من دادم هم دوستان

بنظر میاد ایران بروکر گزینه بلاکش مشقیه متاسفانه و گرنه من اصلا حوصله بحث تکراری ندارم

تراکم سود دهی 95 درصد افتضاحهههه

کمک خواستی بگو مسعود جان من در خدمتم

من نوب سگ

شما سوپر

سوپر اسکلپ

سوپر تریدر

سوپرمن

سوپر خالص

سوپر نیمه شب

کلا سوپر

میخوایی کاری کنی برو دمو

دست از سر ما بردار

چقد عصبی شما اقا مسعود قصدم کمک بود

پر سود باشی

خیر پیش

:+1: :+1:

معمولا چند باشه خوبه؟

مشکل اینه که تارگت 7 درصد خیلی کمه برای اینکه بخواهی 5 روزش کنی

من ریسک ترید 0.3 درصد انجام بدم

یک به سی بگیرم میشه 10 در صد سود

یعنی عملا من باید ریسک هر معامله زیر هشت صدم بزنم تا روز معاملاتی درست بشه

که خیلی مسخرست

یعنی برای پاس کردن 7 درصد باید 45 درصد تقریبا بگیرم با ریسک معمول