بلی ده بار هم دیدم و حتی تونستم تاییدی ایشون رو بگیرم
عالی
برای پورصمدی هم دیدید؟
من از س.صمدی فقط اینو یادگرفتم که بعد از تی پی بگم : عمو فرانکلین مچکرم ![]()
![]()
![]()
عالی
چندوقته میشناسیدش؟
اون یکی که میگی کیه؟
صمدی ها دیگه
اینستاگرامیه رو میگم
اره دوره ی پورصمدی هم دیدم ولی هر دوتاشون مکمل هم دیگه هستن نمیدونم مردم چشونه اینها رو به رقابت میخوانن بین سبحان و پورصمدی هردوتاشون عالین ولی عامل موفقیت اینا نیستن شما موظف به دیدن دوره ها و عقاید اساتیدین
عالی
موفق و پرسود باشید ![]()
من این آقا رو حاصل کلی زحمت میبینم که از هر مسیری رفته باخت داده یا شایدم یه فردی که خوش بینی زیادی داشته و خیلی به خودش و هوشش مغرور بوده و با واقعیت بازار با شدت زیادی برخورد کرده
من تجربه ای تو بازار نداشتم نه پولی باختم نه سودی برداشتم و دیدم خیلی نسبت به بازار محافظ کارانه اس حرف این آقارو قبول دارم که بازار استاپ هانته و خیلی سخت شده پول دراووردن برا تریدر ریتیل
ولی دیگه باخت محض هم نیست
این آقا باعث میشه اون کسی که تازه با بازار آشنا شده با ذوق اومده یچیزی آموزش ببینه با کله بخوره به دیوار
دید من اینه با درک عمیق ساختار بازار و خوندن دست مارکت میکر خیلی محافظ کارانه با مدیریت درست ریسک و سرمایه از لابه لای دست و پای غول های بازار سودی گرفت که برای ما زیاده برای اونا ناچیز
اگر نگرش من درست نیست شما اصلاحش کنید
درود
اتفاقا حرفتون کاملا درسته!
بعضیا جرعت روبرویی با حقیقت رو ندارن .…
سلام ببخشید شما چند ساله دارید ترید میکنید الان سود ده هستید؟؟؟
درود
بامنید عزیز؟ کامنت ها زیاده تشخیص ریپلای ها سخت میشه ![]()
بله با شما هستم
بله با شما هستم🙂
از 2020 داخل فارکس کار میکنم
بله خداروشکر استراتژی سودده دارم ![]()
![]()
ببخشید فضولیه الان تریدر تمام وقتید ؟؟کدام بروکر کار میکنید ؟واینکه حساب خودتون شارژ میکنید ؟؟یا پراپ کار میکنید ؟؟و ببخشیدااا خیلی فضولیه چقدر شارژ میکنید ؟؟وچند ساله سود ده هستید ؟؟کدام بروکر خوبه که میشه سرمایه سنگین گذاشت از بابت اینکه پولمون جاش امنه و با خیال راحت ترید کرد؟؟؟![]()
نه اوکیه
خیر تمام وقت نیستم؛ کلا روزی ۱ ربع ترید میکنم خیلی کارای دیگه میکنم
درحال حاضر حساب ندارم اکثرا پراپ تریدرا قبل قطع اینترنت به پشتیبانی میگین فیریز کنن حساب رو یا….
البته باز بستگی به خود تریدر و استراتژی و ریسکش داره
بنظرم بروکر اصلا نباید کار کرد ولی خب توی وضعیت اینترنت الان، اصلا بروکر یا پراپ فعالی که خوب باشه نمیشه اسم برد.
بازم سوالی بود درخدمتم ![]()
شما خودتون کلا پراپ کار میکنید حساب مجزا ندارید ؟(صحبت من فقط زمان ازاد بودن اینترنت بین المللی هست زمان اینترنت داخلی رو نمیگم )بروکری خودتون کار میکنید چیه؟؟ببخشید نگفتید چند وقته سود ده هستید ( به تازگی ایا؟؟)چرا ترید تمام وقت کار نمیکنید درامد کافی به دست نمیاد؟یا خودتون دوست دارید کار های دیگه انجام بدید؟
چرا نباید بروکر کار کرد؟؟
فقط پراپ
بروکر با حساب شخصی کار نمیکنم
تقریبا ۲ ساله ولی خب بین چندتا ستاپ هام مونده بودم که الان تقریبا ۱ ساله رو اونی که بیشتر از همه باهاش کار کرده بودم متمرکز شدم و دیگه تک ستاپم.
اتفاقا چون از پراپ تریدینگ درآمد کافی بدست میاد کلا میشه با روزی ۱ ربع کار کردن تمومش کرد!
شغل دیگه منظورم تفریحی و علایقی هستش نه برای درآمدش.