"س صمدی"تریدره؟ یا شیاد؟

من به شخصه اعتماد ندارم اون ۲۰۰کا فاندی که پراپ میده رو از جیب خودم بزارم تو بروکر که یهو صبحش پاشه بره! حالا میخواد حساب ۱ کا باشه

چه ۲۰۰ کا

ببینید پراپ تریدینگ کلا یه دنیای دیگه از ترید کردنه

بنظرم حداقل ۲سال طول میکشه که یه فرد سودده بخواد بدون ترید کردنه شانسی بتونه با پراپ تریدینگ وفق پیدا کنه.

Sgb,zorafx اینا خوب بودن تا به الان

چندتا ۵کا،۶کا،۱ و‌‌‌‌… حساب داشتم تابحال

جسارتا شما چندوقته ترید میکنید؟

اینا برای ایرانی ها هم ازاده؟؟

عالی

نه مثال زدم یهو دیدین استراتژیتون نیاط به تغییر نداشت اوکی بودین

اینا ایرانی ان پراپ هاشون.

ایرانی ها که میگن پولتو نمیدن

سلام و ارادت،چون من به این آدم مدیونم وظیفم دونستم که در مورد این تاپیک نظر بدم،خیر اتفاقا آقای صمدی خیلی انسان شریف و اخلاق مداری هستند،کسایی که دوره رو دیده باشند و یا تلفنی و حضوری باهاشون صحبت کرده باشند متوجه این موضوع میشن قطعا.کلا تصوری که بوجود اومده از فضای اساتید بازار مالی هم بخاطر یک سری سواستفاده هایی که توی حوزه هایی مخصوصا کریپتو و پراپ در فارکس شکل گرفته و هم بخاطر نوع نگاه به مشاغل دلاری یا حاصل جمع صفر و آموزش اون ها،فضای کلاهبرداری گونه است.مثلا میپرسن اگر تریدری تریدر خوبیه چرا باید آموزش بده یا آکادمی راه بندازه،در صورتی که مثلا کسی به مارک زاکر برگ نمیگه،خب تو که فیسبوک رو داشتی چرا رفتی واتساپ و اینستاگرام رو اضافه کردی،پیشرفت و بزرگ شدن یک کسب و کار در هر فضایی به امید کسب سود بیشتر و درکنارش اون چیزی هست که شخص انجام دادنش رو دوست داره.
در مورد دوره ایشون،البته که در بزرگی استاد پورصمدی شکی نیست،اما دوره ایشون هم مثل خیلی از دوره های دیگه خوبی ها و نواقصی داره،و اساسا به نظرم کسی با دوره دیدن تریدر نخواهد شد،اکثر دوستان تریدر مخصوصا تریدر های فارکس میتونن شهادت بدن که مسیر معامله گر شدن به هیچ وجه آسون نیست،و حتی مسیری نیست که بتونی بگی خب من دیگه الان به یک جایی رسیدم که جام امنه،مدام باید نوآوری خلقیت داشته باشی مدام باید استراتژی تو بهبود بدی،بکتست بگیری،فروارد تست بگیری،دوباره اشکالات رو برسی کنی،مثل یک ورزشکار حرفه ای باید روزانه روی خودت کنترل داشته باشی.دوستانی که میگن معامله گری شغل نیست حق دارن،چون معامله گر هایی رو دیدن که مثلا در حال اینکه دارن سریال میبینن معامله باز میکنن،یا بدون استراتژی خاصی دارن سود میسازن حتی.دقیقا مثل فوتبال،خیلی از آدم ها فوتبال بازی میکنن و خیلیاشون واققعا استعداد خوبی دارند،اما همه اونا فوتبالیستن؟فوتبالیست حرفه ای یک تعریفی داره،یک حداقل هایی داره و باگه بخای برسی به قله فوتبال باید مثل رونالدو یک زندگی مطابق با فوتبالت بسازی.پس صرف دوره دیدن،صرف معامله کردن،صرف آشنایی با واژه ها دلیل بر معامله گر بودن نیست،ابتدا حداقل هاش رو باید بسازی،تازه بعد از اون تقسیم میشه به تریدر بد یا تریدر خوب.
پرتکرار ترین سوالی که توسط اونایی که میخوان بازار مالی رو از صفر شروع کنن ازم میشه اینه که چه دوره ای ببینیم،و 90 درصدشون هم میخوان همون دوره ای رو ببینن من دیدم،من به هیچ کدوم از اونا دوره استاد سبحان صمدی رو پیشنهاد نمیدم،چون مشخصا این دوره برای کسیه که با تمام مفاهیم لازم آشنایی داره و دنبا رفع اشکال و ایده است.مثلا چیزی که زیاد میشنوم در مورد دروه ایشون همون استراتژی NYSE هست که بیسش یکی از استراتژی های معروف آلبروکسه که ایشون برای خودشون روی داوجونز شخصی سازی کردن،و این استراتژی رو انتهای دوره خودشون اونم با هزار بار خواهش و تمنا که استراتژی خودتونو بنویسید و این به درد اکثر شماها نمیخوره معرفی کردن و سالی یکبار هم آپدیت میدن راجع بهش،همین حرف رو میتونیم روی استراتژی های ترکیبی استاد پورصمدی هم بزنیم، که اتفاقا دوره ایشون رو هم قبل از س صمدی دیدم و دوره ایشون هم مثل استاد صمدی یک دوره مولف نیست،بلکه نوآوریه که روی ستاپ های اساتید دیگه و ترکیبشون ساخته شده.
نمیشه به این دلیل بگیم آقی پورصمدی شیاده که.
دلیل اینکه من به آقای صمدی مدیونم استراتژی ایشون نیست،چون من از ابتدا ارتباط نگرفتم با این استراتژی و الان هم استراتژی که دارم زمین تا آسمون متفاوته و توی لایو ترید ها اکثر برعکس هم عمل میکنیم.
دلیل این موضوع تغییر نع نگاهیه که به من دادند در طول دوره و منتورینگی که ارائه میدن،در واقع ارزش دوره آقای صمدی اون بهاییه که به دانشجو میده و با پیگیری مستمر و آپدیت دوره هر چند وقت یکبار اینو نشون میده،و نکته اصلی هم ذهنیت و دید شما رو به بازار تغییر میده.

کی گفته؟ یکی از دوستان از sgb

100هزار دلار فقط توی یه برداشت،برداشت کرده بود

خب خداروشکر یک نفر از دانشجوهای ایشون اینجا هستن، عالی. :folded_hands:t2:

خیلی ممنون از دیدگاه زیباتون :white_heart:

برای شروع حتما از دوره های مفهموی شروع کنید وفارکس واقعا جای شروع بازار مالی نیست،حتی نیاز به دوره هم نیست هوش مصنوعی به سادگی براتون مفاهیم رو توضیح میده،بعد با چارت آشنا شید رو نماد های داخلی،مثل طلای 18 عیار و … وقت بزارید(بهتره که ابتدا با بازار هایی که یک طرفه هستند آشنا بشید تا بعد ها متوجه بشید سنتیمنت و معامله بر خلاف روند چیه)و بعد میتونید برید سراغ دوره های یوتوب و موضوع محور یاد بگیرید،مثلا عرضه تقاضا،یا اگر خواستید حتی الگو ها یا اندیکاتور ها،درسته که اکثر الگوها یا اندیکاتور ها بدردتون نمیخورن و اصلا قرار نیست بعدا چارت نقاشی کنید،ولی همین که بفهمید و لمس کنید چرا بدرد نمیخورن سطح دانشتونو میبره بالا،از همین دوران آموزش سعی کنید یک محدوده زمانی مشخص توی روز رو آموزش ببینید،و سعی کنید برای پای چارت نشتن از همین ابتدا محدودیت بزارید،بعدا توی مفهوم اور ترید و رعایت تریدینگ پلن کمکتون میکنه،دیگه بعد از این مرحله میتونید به انتخاب خودتون دوره جامع ببینید مثل دوره های اساتید ذکر شده،یا به صورت مفهومی برید جلو،اگر کسی در این مرحله است یعنی بیش از دوساله توی بازار و آموزش فعاله میتونه دوره آقای سبحان صمدی رو ببینه چون باقی مسیر رو براتون کوتاه تر میکنه،من برای معامله گری چهار سال زمان گذاشتم تا به سود مستمر برسم و راه خودمو پیدا کنم،شاید برا کسی این مسیر کوتاه تر یا بلند تر شه اما یادتون باشه این مسیر نه کوتاهه،نه پول راحت توشه.

عالی

منم خودم چند سالی هست که اوپن NYSE رو داوجنز ترید میکنم؛ عالیه

چه خوب موفق باشد
بنده هم اوپن تریدر هستم،منتها استراتژیم ترکیبیه و معمولا توی گام های ابتدایی اسپایک بینده ام،یک زنجیره احتمالات دارم برای سطوح،که طبق اون عمل میکنم.

عالی ممنونم همچنین :folded_hands:t2:

منم خیلی فیلتر دارم مثل بقیه ترید نمیکنم..‌‌

عزیز ایدی ندادم از کجا پیام دادید؟

الان چک میکنم جواب میدم :folded_hands:t2:

برادر من تفاوت در احتمالات هست و اونه که همه چیزو مشخص میکنه.توی قمار نهایت شانس برنده شدن ۵٠درصده و بزرگترین کازینو های آمریکا با احتمال ۵٣درصد برنده شدن در بلند مدت سود ده هستن.به عنوان مثال درفارکس شما معامله ای که کمتر از ۶٠درصد شانس سود داشته باشی نباید ورود کنی مگر اینکهRRبالاتری بتونی بزنی.ریاضیات دروغ نمیگه و بازارهای مالی تماما روی ریاضیات میچرخه

بچه ها من دوره همشون دیدم هم پورصمدی هم صبحان دوتا عالین صبحان صمدی واقعا تریدر واقعین یک سال نیم پیش دورش دیدم خودمم اوپن میزنم با اوپن پراپ پاس کردم و برداشت سود داشتم اوایل برای اولین بار با اوپن داوجنز پراپ پاس کردم اما سریع از دستش دادم اوپن مارکت چیزی نیست که با دیدن لایو مارکت بشه یادش گرفت حتما باید بیاید استراتژی اوپن داوجنز با روحیه خودتون بنویسید 0 تا 100 بکتست کنید و بکتست و استراتژی نویسی هم باید درست انجام بشه اگه درست انجامش ندید نتیجه نمیگیرید چون من خودم همه این اشتباهات انجام دادم

عالی

ممنون از نظر مفیدتون :white_heart:

دقیقا

۹۹ درصدش تجربه شخصیه !

داداش میشه یکم توضیح بدی پرایس اکشن حرفه ای چجوریه من تازه اومدم سمت ترید هیچی هم بلد نیستم و تازه دوره های پورصمدی رو تمرین میکنم میگم اگه پرایس اکشن حرفه ای کار میکنی میشه بگی دوره هاشو از کجا گیر بیارم بعد اسم استاد رو هم بگید ک اموزش میده ممنون :folded_hands: