"س صمدی"تریدره؟ یا شیاد؟

اره داوجنز خیلی وقت میخواد تا دست ادم بیاد

بله کاملا درست میفرمایید مهم این هست که سود کنیم مهم نیست که در چه نمادی ترید کنیم حالا یکی با داوجونز یکی با اس اند پی دیگری با طلا به سود میرسه

آقای موفق شمش خریدی یا انس جهانی رو؟

اره حتی یورو به دلار هم خیلیا باهاش رو سودن

ایشون خیلی موفق بودن

احتمالا یه سکه طلا ۱ربعه داشتن😂

دوستان من تمام این پستها رو بدقت و با حوصله مطالعه کردم به عنوان یک برادر کوچکتر از همه عزیزان خواهش دارم به هم احترام بگذارید و تحمل انتقاد و شنیدن نظرات مخالف رو داشته باشید ما در این کامیونیتی دور هم جمع شدیم که از هم یاد بگیریم و مطالب رو به اشتراک بگذاریم قرار نیست کسی خودش رو به دیگری ثابت کنه و هیچ کس هم بر دیگری برتری نداره امیدوارم کسی از بنده نرنجیده باشه به امید موفقیت تمام تریدرها

چی بگم والا ایشالا همگی موفق باشیم :white_heart:

آقای صمدی ( ۲۴ یا ۲۵ سالشه ) ایشون ظاهراً از شاگردان آقای پورصمدی بودن و بعد ، شروع به فعالیت در زمینه تدریس کرد .یادمه ماجرایی هم باهم داشتن و شاگردای پورصمدی خیلی از خجالتش در اومدن .

اره منم یادمه

ولی حداقل ۳۰ سالش هست

۲۵ عمرا باشه

منظورت از دو تا خط چیه شما صرفا خطوط برخورد و ناحیه otz,منظورت هست یا یک بخش از اسمارت مانی رو داری میگی

نه ۲۴ سالشه قیافش زیاد میزنه

سقف و کف پرایس اکشن کلاسیک منظورم بود

جدی؟ :neutral_face:

جایی ثابت شده؟

شما جدید ترین سبک دنیارو هم ببر بیست سال پیش چارت

خیلی مواقع باز هانت میشه

اینکه شما به نتیجه نرسیدین این حرفاتون فقط بقیه رو دلسرد میکنه.

هر دو تاشون تریدرن بی شک من نزدیک سه سال معاملات سبحان صمدی رو با چارت انلاین ژورنال کردم واقعا نمیشه تقلب باشه و اونجوری هم نیست که استاپ بخوره الکی بیاد معکوسش رو بگیره واقعا من هر دوتاشون رو قبول دارم و الان هم همون داوو جونز رو تو اوپن سهام معامله میکنم

ممنونم از نظر منطقیتون :white_heart:

دوره ایشون رو منظورم بود شما دیدید؟

واقعا همینه فک کنم بین پلتفرم های رایجی که دیدم nsfx قدیمی ترین دیتاهارو داره.من ict و rtm رو بیست سال پیش هم بردم خیلی از ستاپ هاشون هانت میشه.حتی پرایس اکشن یا اندیکاتور هاهم هانت میشن.بعضی مواقع هم جواب میدن

مرسی از دیدگاهتون

چی میگی عزیز؟حالت خوش نیستا