اره یادگیری خود فرد خیلی مهمه
اره ولی ادعا نداسته باشه
اره اینم خیلی مهمه
درود بر دوستان گرامی و کاربر عزیز RBT که این تاپیک رو ایجاد کردند من خودم پرایس کار میکنم اما فقط اسم این دو تا استاد بزرگوار رو در فضای مجازی شنیدم اما هیچ دوره ای ازشون ندیدم
ولی مثل اون دوستمون بی عقل نباشن و تجربه داسته باشن
درود ممنونم
پورصمدی رو اصلا ندیده بودین؟
اره این خیلیی مهم تره ![]()
![]()
داداش یه سری چیز های پایرو یاد بگیر و شروع کن به دیدن ict
خیر اصلا هیچ دورهای از ایشون ندیدم اما از طریق یکی از دوستانم شنیدم که آقای سبحان صمدی شاگرد آقای پورصمدی بودند که نمیدونم اطلاعات ایشون درست هست یا خیر؟
مشتی میخوای همه رو ببری ictها ![]()
خیلیا میگن
ولی درست بودنش رو نمیدونم!
چشم ممنون از پیشنهاد شما سعی میکنم انجامش بدم
عالی چند وقته پرایس اکشن کار میکنید؟
چند سالی میشه که کار میکنم
عالی
چه سنشی چه نمادی
لندن و نیویورک xau/usd و eur/usd و gbp/usd و usd/cad
عالی داوجنز هم تابحال ترید کردید؟
چند سال قبل داوجونز و اس ان پی کار میکردم اما گذاشتم کنار دیگه سمتش نرفتم
چرا ولش کردید؟ نیویورک تریدر نبودین مگه
چرا چند باز کار کردم بازدهی خوبی نداشتم دیگه ادامه ندادم