"س صمدی"تریدره؟ یا شیاد؟

داداش باز میگم شما با هر سبکی که سود ده هستی توش بمون ولی ما ای سی تی کار ها هر چی پرایس کار ها بای میزنن ما سل میزنیم و برعکس

اره خودم یمدت کار میکردم میگیرم چیو میگی

پرایسی که تو ict یاد میگیری منسوخ میشه ولی پرایس داخل ict چون بر پایه نقدینگی هست خیر

پرایس اکشن چون برپایه رفتار مردم هست تا ادم ها داخل بازارهای مالی هست منسوخ نمیشه.

افرین بر تو

پس سرمایه گذاری، بنظرم رو املاکی بزن

داداش الان شما همینی هستی که اومدی داخل گپ بله دیگه ؟

بیشتر از این نیازمند لطفت بودم :joy: . چندین سال فقط اوپن داوجونز کار کردم .
ولی یه سال و نیم هستش که از دستم خارج شده .
من باکس اسیا و لندن رو میکشیدم . صبر میکردم ببینم کدوم رو میگیره و بعضی وقت ها میومد کف و سقف روز بعد رو میگرفت . بعدش همجهت میشد با شاخص امینی تا روز بعد .
اول یه جهت میرفت بعد دستی میکشید جهت دیگه رو میگرفت بعد اینکه حدود 30 دقیقه از اوپن استاک مارکت میگذشت تازه میرفت با همسویی امینی .
همه روزها اینجوری نیست . بحث روزهایی هستش که الگو داره .
سعی کردم ساده توضیح بدم . صد البته جزییات بیشتری داره .
اینکه به کدوم طرف در بره و اینکه تا کجا در بره و بعدش برگرده و اینکه در رفتنشو بگیری یا ریورس بعد در رفتنشو بگیری وخودش خیلی جزییات زیاد داره .
اینکه پریمارکت خودش جایی رو گرفته باشه و کلی نکته دیگه .
ریتست پریمارکت و یا نه ادامه جهت پریمارکت و کلی نکته دیگه .
فکر کنم در مورد اختلاف پورصمدی و سبحان صمدی و این خاله بازی ها صحبت بشه بهتره .:joy:

اره بله خودمم

جانم

وات میگم با دوره زد بورس تجربه خودم سود ده شدم

اره این بیشتر با جمع شدن نقدینگی تو سطوح مختلف و الگو دار بازار هستش، خشایارم همینجوری ترید میکرد،البته نمیدونم میشناسیدش یا نه‌

یکی از ستاپ هاش بود.

اره خیلی نکات داره اوپن NYSE ترید کردن

حداقل ۲ سال باید فقط روش دمو زد‌.

اپن ترید کردن یه ستاپیه که شما بعد یه مدت میتونی باش سود کنی ولی خیلی هیجانش بالاس . من دیدم آرین منصوری و خشایار هم همین مدلی ترید میکنن
و معمولا نسبت به بقیه سبکا هم ممکنه زودتر درادان بخوری و یهو تو لوپ ضرر روانشناسی بیفتی و هم اینکه نسبت به خیلی سبکای دیگ زودتر به سود برسی

عزیز همه ش تجربه ست نمیشه اینجوری راجب صحبت کرد، حتی یه تاپیک زدم جواب مردم بدم رایگان راجب اوپن NYSE رو داوجنز.

اکثرا چرت پرسیدن کفر ادم درمیاد

اهان ببخشید کامنتا زیادن قاطی میشه :folded_hands:t2::folded_hands:t2::folded_hands:t2:

اشکال نداره - اگه کمکی چیزی هم بود درخدمتم

من خودم چندساله اینجوری ترید میزنم ولی نه با ۲ تا خط

پرایس اکشن پیشرفته کار میکنم

ارین هم از دوستان خوبمون هستن ولی تکنیکالشون خیلی با من فرق داره همون پرایس اکشن ساده/کلاسیک کار میکنن‌

خشی هم که گفتم بالاتر.

جفتشون رو میشناسم. میرم تاپیکتو میبینم.

عالی ممنونت میشم بعدش بیای نظرتو بگی

حتما . همونجا میگم .:folded_hands:

برا موضوع این برچست نظر من همه اساتیدی که خوبن و چرت مرت نمیگن و خیلی حرف نمیزنن و موفقیت واقعی نشون میدم تو فاروس فقط برا یادگیری خوبن ولی سابقه سون مهمه و حاشیه نباشه و توی کریپتو هیچ کی برا ی یادگیری نیست همه دروغ گو ولی فارکس ۵ تا کمتر با بیستر اونم فقط یادگیری و روانشتاسی خودم با زد بورس یادگرفتم

عزیزی ممنون از لطفت🤍