داداش پور صمدی با چیزایی که ازش شنیدم شیاده
احتمالا یه بچه ۱۰ساله داریم که عقل درست و حسابی هم نداره
عالی عالی ممنونم
![]()
نه خوبه اون ولی یکم اطلاعات ازافی میگه من و داییم دورشو دیدیم البته من با زد بورس بیشتر حال کردم
من که ۱۵ سالمه . .
چی بگم والا خدایاشکرت ![]()
![]()
ای خدا این ادمایی مثل این یارو هرو از ما دور کن.
هیچی از ترید نمیدونه میاد حرف مفت میزنه!
زیادی مقت من عمرم رفته این میگه هیچی
داداش من ندیدم ولی چیزای خیلی بدی ازش شنیدم و ستاپش منسوخ شده خط روند عملا برای نقدینگی استفاده میشه من سبکم ict هستش و به تازگی از کریپتو اومدم رو فارکس شما چطور ؟
ستاپ اونجوری اگر میخواین اول باید ۲تا خط طبق پرایس اکشن بکشید وایسید از هر ور قیمت در رفت هم جهتش معامله بگیرید،یه ۷سال دیگه اگر هنوز پرایس اکشن کار کنید شاید درحد پیشرفته ش برسید
بازم سوالی بود هستم
اره دیگه کمم نیستن !
نه برا یادگیری اولیه خوبه
نه عزیز شمارو نگفتم
این یارو که میگه ترید چرته رو میگم
افرین واقعا تو عالی چون منم پرایس اکشنی هستم و عاشق کسی که باهام مواققه
چی شنیدین!؟
فکر نکنما
اولیه در حد کف سقف و ابزار و اینا ولی برا ترید اصلا پیشنهاد نمیدم اگر باهاش سو دهی که بمون توش ولی اگه ن بیا ای سی تی
عزیز از صبح داری میگی کل زندگیت رو باختی
بعد بما میگی بازنده؟ ![]()
![]()
![]()
![]()
نه سود ده نشدم من با دوره های زد بورس - گرگ های فارکسی خوب شدم عالیه
عزیز پرایس اکشن منسوخ نمیشه!
عالی عالی عالی
جفت p a ان؟