فقط معاملات و تحلیل انس جهانی طلا - xauusd

یک TP نقطه ای گرفتم نزدیک 800 پیپ

دوست من ، الان که کسی به شما چیزی نگفته ، چرا باید کسی بسوزه یا نفرت و بدخواهی کنه . این دقیقا اون انرژی مفنی هست. جناب مقصودی خواهش میکنم. …

درسته آقا ساسان ، البته احتمال میدم از همین 4450 تا 4400 برگشتش بزنه بالا بره سقف پیوت هفتگی در 4800 ببینه بعدش بیاد پایین حتی تا 4150 ، فقط روی حساب پیوت های معمولی هم نیست البته همگی اینها عزیز و قابل احترام هستند :joy:

نه داداش خدا نکنه نفرت و بدخواهی ، همگی اینجا مهمان هستیم ممنون که تحلیل های خوبتو به اشتراک میذاری

حیف شد واقعا
ولی همینکه شماهم روند رو تشخیص دادی عالیه و تبریک میگم بهت. اینطور چیزا پیش میاد واقعا و بدشانسیه فقط
فدای سرت در کل. بازم میتونی بگیری.

فقط من اخرشو نگرفتم با اجازه ات، چرا نفرت و بدخواهی اخه؟ ما همه اینجا کنارهم فعالیت میکنیم و سود و ضرر هر کسی برای خودشه. نمیدونم چی شده ولی امیدوارم حل بشه واقعا و ناراحت نباشی عزیز :rose:

این هم ترید خوبی شد…

احسنت. کاش این فاز انتظار تایید برای مایی که فعالیم حداقل برداشته بشه. چیه هی پیامم میره تو انتظار اخه :joy:

چی بگم ….!!

بی ادب تنها نه خود را داشت بد
بلکه آتش در همه آفاق زد!!!

امین مشکلت چیه؟؟؟

الان که کسی چیزی بهت نگفته!!!

روند در یک‌ساعته نزولی شد دوستان؛

قیمت 4544 از دید من برای سل می‌‌ارزه!

دوستان ببخشید خارج از موضوع هست این پیام الان اومد فیک هست یا نه؟ برا شما هم اومده؟ چون من درخواستی نداده بودم

با این کندل یکساعته میشه سه بار حمله به کف دیلی اینبار میشکنه میاد پایین سراغ کف های پیوت هفتگی و اردرهای من

این پیام برای زمانی بود که چارت به اون قسمت رسید؛ الان تایید شد و نشر داده‌شد!

انقدر دامن نزنید به حواشی و اجازه بدید در مسیر ترید و تحلیل پیش بریم!!! :expressionless_face:

درود به نظرم

۴۷۸تا۴۷۰

اخره رونده امروزه

هدف ماهم همینه….

پیامم رو ادیت کردم :raising_hands:t3:

برای قبل بود برادر و دیر تاییدش کرد ادمین؛ ادیت شد!

مثل اینکه زورش نمیرسه بیاد تا ۴۵۵۰ که دوباره سل بگیرم

امروز 4 تا استاپ داشتم 5 تا tp1 دو تا هم tp2 امروز واقعا طلا اذیت کرد البته برای منی که تایم m5 کار میکنم عادیه ایشالله روزای دیگه این هفته همگی پرسود باشیم :heart: برای ادامه کار هم صبر کنیم تا واکنش طلا رو به 4510 ببینیم بعد میشه به بای فکر کرد

آپدیت : اردرهای بای را تنظیم کردم