فقط معاملات و تحلیل انس جهانی طلا - xauusd

آقا فکر میکنم انتهای حرکت نزولی هست با تاییدیه وارد بای میشم من، طبق تحلیل حرکت ریزشی بدون حجم زده شده

اردر گذاری ها انجام دادم برای یک بای بلند مدتی

بزرگواری عزیز. کاش پوزیشن ظهر هم خبر منفی نمیومد و اونم میگرفتم. اونطوری از 615 یه کله میومدیم تا اینجاها
بازم خداروشکر :rose:

دیگه ریسکی شد، منم به همین دلیل کلا تارگت زده بودم روی همون محدوده.
اصلا همونجا که بستم، رفت بالا
شانس اوردم زود بستم واقعا :sweat_smile:

کف پیوت دیلی خیلی جای خوبیه اکثرا برگشت میده اگر هم برنگرده بره پایین تر حتما یکسری دوباره بهش میزنه موقعیت کم ریسکی هست :clap:

بدون تایید کامل ورود نزنیم

ورود دوم در همان قیمت که خدمتتون عرض کردم.

همچنان به نظر بنده روند نزولی هست

اگر سود کردید نوش جان ، اگر نه این بازار هر روز فرصت دوباره هست. منتظر میمانیم بازار خودش بگه چیکاره هست

زنده‌باد :check_mark:

اگر این‌بار این کندل یک‌ساعته پایین ۴۵۶۰ کلوز بده، روند نزولی می‌شه.

اگر از این پیوت دیلی 4524 برگرده بالا بهترین موقعیت برای سلش میشه 4602 ولی بهترین موقعیت برای بای میشه اون کف هفتگی 4460 تا 4450

یک همتی میکرد این کف دیلی را میشکست با یک کندل قوی ریزشی خودشو میرسوند به کف هفتگی و با شدوش برمیگشت بالا کار دیگه تمام بود خیلی داره معطل میکنه !

اگر تاییدیه بده یک حرکت خوب تا 6606 میگیرم این عدد قبلا هم تارگتم بود در نزول

بنده هم که هنوز روند رو نزولی نمی‌بینم این بای رو با سی‌پیپ استاپ وارد شدم :sweat_smile:

یه اپدیت بدم، احتمال میدم از 4550 دوباره سل بده عزیزان
بعد بره برای کف پایینتر و حدود 4490 و 4460 که بره نقدینگی و سایر پوزیشن هارو هم بگیره

حواستون باشه اخبار جنگ هم زیاد شده باز

سلام اصلا متوجه نمیشم که شما چطور در این چارت باید بلند مدتی رو می بینید چون هر طور نگاه میکنم به نظرم گام اول ۴۱۶۰و گام دوم هم … پایین‌تر البته بازار و احتمالاتی هست ولی شخصا چیزی در مورد باید و تأیید اون تا الان ندیدم اگر فقط روی حساب پیوت. است که خوب هیچ ولی اگر دیدگاه دیگه ای است ممنون میشم بفرمایید

به به، انشاالله که بگیره :rose:

بانکهای توکیو و لندن تعطیل بود ولی آمریکا نبود

ظهری که معامله ام ضرر شد فقط به خاطر فاند منفی جنگ بود که الکی الکی ضرر کردم رفت.
وگرنه اون باید تا 615 یه بالا میزد و بعدش اصلاحشو میداد

اگر یادت باشه احتمال ریتست به قیمت های پایین رو یک سناریو دیگه در نظر داشتم. ولی خب گذشت.

این هم رسیدن به 4584 که عرض کردم!