فقط معاملات و تحلیل انس جهانی طلا - xauusd

قیمت اگر بالای 4541 کلوز بده ستاپ بای من تاییدیه ورود (البته پر ریسک میده) میده

خوب امروز من یه چیزی هم رو سود خودم گذاشتم و تحویل مارکت دادم . من رفتم تا فردا .

قیمت رفت پایین …..

ظاهرا بحران انرژی جدی تر شده

به‌نظرم رو 4488.88 اصلاح داریم…

تارگت محدوده ۴۴۷۰ الی ۴۴۶۰ هست ، میشه انتظار اصلاح داشت ازش

دقیقا توحید جان ..

انگار جزر و مدی عمل میکنه

نفت برنت شده ۱۲۰ دلار و فشار فروش هم از اینور اگه نفت اصلاح کنه طلا یه ذره صعودی میشه به نظرم الان معامله کردن ریسکش بیشتره باید بمونیم بینم چی میشه

۴۵۳۶.۲۵ رو می‌فروشم

یک چیز ناراحت کننده اینجا هست:

با کاهش قیمت اونس جهانی طلا ، دلار در ایران میکشه بالا ، واقعا تورم شدیدی انتظار ما رو میکشه…

از آسمون زمین محاصره ایم ..

نمیزارن پشیزی وارد مملکت بشه

فعلا بهشته توحید جان

چون هنوز یه مقدار آذوقه مونده

اون آذوقه ای هم که فرمایش میکنید برا از ما بهترونه

جناب ابری عزیز میشه لطفا یه دیدی بهمون بدید منتظر چه سناریوهایی باشم البته اگه حوصله داشتید

یک واگرایی در تایم 15 دقیقه هست( قیمت پایین تر رفته ولی حجم بالا مونده )، احتمالا اصلاح یا برگشت روند داریم. اگر تاییدیه برگشت قیمت گرفتید موقیت بای وگرنه روی سل میترسم چون حرکت بدون حجم زده، یعنی هیجانی هست. حتی اگر با حجم میزد از اشباع حرکت میترسیدم برای سل

بانک تریدر سفارش اول رو گذاشت دید صعود قدرت نداره قیمت را کشید پایین تا سفارش اصلیش رو پر کنه. من از سل در این نقطه میترسم ترید نکنم بهتره ولی مشتاق بای هستم ( در جهت بانک تریدر) اگر تایید بده

کندل روزانه هم که به امید خدا قرمز شد

احتمالا میاد از ۴۵۱۰.۱۰ پول برمی‌داره می‌ره تا اونجا

بزرگوار بدون منظور و دوستان می نویسم

خاطرات هست عرض کرده بودم اگر از رنج مستطیل قیمت بیرون بزنه نهایت یه پولبک به اون می کنه بعد دوباره ادامه مسیر

البته این از نظر پرایس کارا اینطوری

ولی از نظر بنده الان تایم ۴ و روزانه فعلا حرکت نزولی دارن که تی پی ۴ بالاتر و روزانه ۴۱۶۰به نظرم و هفتگی هم نزولی که هنوز تایید نداده نشانه دارم که می تونن تا ۳۷۵۰الی۳۵۰۰تی پی بده ولی عرض کردم تأیید ندارم برای هفتگی

یکی دیگه :sweat_droplets:

منتظرم

بشکن دیگه این کفو ، خسته شدیم :joy:

احسان جان یه سوال، حجم رو درست زدی؟
خیلی سنگین زدی من هنگ کردم. من تو دموش هم، سر تمرینات زیادی که داشتم، دیگه دستم به حجم سنگین نمیره :joy: