فقط معاملات و تحلیل انس جهانی طلا - xauusd

ای بابا قطع اینترنت چه مشکلاتی که به بار نیاورده !

نه صبر کن یک کف سویپ بشه

به نظر من یک حرکت نزولی بدون حجم جهشی در راه است . من سل را نگه داشتم هنوز. ولی اگر کفی سویپ بشه میبندم و منتظر تاییدیه بای میمانم.

واقعا شرایط ناجوره مجبوریم صبر کنیم تا شرایط پایدار بشه

مهندس ، آلپاری خیلی به ایرانی ها کمک کرده ولی لایت فایننس ولمون کرده !

حس میکنم کلا امروز روز خوبی نباشه برای ترید کردن. ولی چاره ای نیست به هر حال

من پیشنهاد میدم اگه صبر کنید قیمت یک بریک اوت رو به بالا داشته باشه چون درون تریدینگ رنج هستیم می تونه بره تا سطح بالایی

بچه ها ترید همین هست. تو همین روزهاست که باید روانمون را آبدیده کنیم.

موقفیت هزینه دارد…

کف پیوت هفتگی چهارم در قیمت 4460.80 حتما برای بای بلند مدتی یک بررسی داشته باشید .

تا سقف رنج یک حرکت خوب میشه شکار کرد مخصوصا روند نزول داره قدرتش را از دست میده ( در تایم بالا)

صبح فقط یک موج نزولی یکساعته روی قیمت فشار میاورد الان شدن دوتا ! اون موج 4 ساعته هم بهش اضافه شده ! هردوتا نزولی

به به انگار میخواد ریزشش آخرو انجام بده فقط لطفا کامل قیمتو در کف پیوت هفتگی تاچ کن معطلمون نکن ، بتونه این دوتا پیوت اصلی کف 4 ساعته و دیلی را بزنه کنار میتونه به اون کف هفتگی برسه تمامه ماجرا ، این دوتا خیلی مزاحم هستن 4526 کف پیوت دیلی هست و 4547 که الان داره میشکنش کف اصلی پیوت 4 ساعته هست

دیگه بازش کردم، تا تهش میرم باهاش :joy:

با این فاصله فعالش نکرد و صد پیپ رفت بالا :sweat_smile::man_facepalming:t2::smirking_face:

آقای مقصودی بنظرم در این ریزش قیمت ورود برای بای دیگه خطریه البته خودت استادی شاید اشتباه میکنم

اردر بای بلند مدتی در کف پیوت هفتگی از 4406 آوردم 4450

فقط 1 دلار میخواست

اگه این میشد

امروز مثبت 50 آر بودم

این حرکتی بود که گفتم میزنه

با تاییدیه وارد شیم

فول تارگت بستمش رفت. دیگه 550 پیپ هم کافیه :joy:

سپاس از توصیه‌تون؛ متاسفانه فعالم نکرد وگرنه صد پیپ می‌گرفتم ازش :unamused_face:

توی پیک ریزش قبلی هم بای خوبی گرفتم خداروشکر…

به‌به؛ بسیار زیبا گرفتی :pinched_fingers:t3::clap:t3: