مهندس جان درود . باید یه فکری برا اینا بکنیم قبلا خیلی بهتر بود واقعا هر کس میومد اینجا همه میگفتن سطح اینجا خیلی بالاست ولی الا هر کی میاد مسخرمون میکنه
الان که جو آرومه دوست داشتم دوباره این نکته رو یادآوری کنم بهتون. اینکار معجزه میکنه براتون دوستان.
پشت گوش نندازین و تنبلی نکنین لطفا. دلسوزانه دارم میگم بهتون…
(این مطلبو برای دوستانی که دنبال پیشرفتن گذاشتم وگرنه بقیه عزیزان که صاحب سبکن بنده خودم ازشون یاد میگیرم )
عزیزان حرفه ایی منتظر تجربیاتتون هستم
خوندم مشکلتو …بنظرمن چون از اونجاییکه نوشتی توی بکتستها خوبه پس برمیگرده به فری کردن زودهنگام…بزرگترین تفاوت بکتست و لایو همینه
توی بکتست کندلهارو کامل میبینی ولی توی لایو همون کندل دنیا نوسان داشته و همون نوسان باعث فری کردن زودترمیشه…و تو تنها نیستی.منم هنوزه هنوزه توبعضی معاملاتم ک همینجا ب اشتراک گزاشتم دقیقا همین اشتباهو کردم
خیلی خوشحال میشم عزیزانی که این پستو میخونن نظر بدن یا راهنمایی کن
چون تاجاییکه میدونم خیلیا تاکیدمیکنم خیلیا در نقطه خروج و فری مشکل دارن
موافقم در هفته جاری ببینم چی میشه
خب فرض ریسک فریت بخوره، مشکلش چیه؟ یه بازبینی کن دوباره ورود بزن .( مشروط به اینکه زمان ورود به معاملت درست باشه)
همین ..ایول ب مورد خوبی اشاره کردی
من اگه فری بشه معاملم و بعدش مثلا سشن اروپا باز بشه دیگه ورود نمیکنم چون خیلی احتمال میدم چارت برگشته القای نقدینگی بکنه و استاپ معامله منو بزنه
خدا رو شکر مارکت امروز نیست
یخورده از کل کل های بیخود راحت شدیم
از هفته آینده هرکی میخواد ادعا کنه و منم منم راه بندازه
رمز و پسورد اینوستور اکانت رو بذاره اینجا
ادمین هم اونا رو پین کنه
بجای تایپ کردن و فحاشی حرفشونو داخل مارکت بزنن
نه اینکه هر ده دقیقه یه عکس از صحفه نمایش بدن بگن این سود
این پیام بهتره اینجا پین بشه
اما بهتره کلا کل کل نکنن افراد و راحت هرکس از چیزی که میدونه پست کنه
خیلی نکته مهمی گفتین
اگه بچه های خوبی باشین و بحث نکنین و شرایط اوکی باشه فردا یا تو همین تاپیک یا یک تاپیک مجزا ستاپ شخصیمو با بک تست کامل به صورت رایگان آموزش میدم خدمت دوستان…
باشد که مسیر روشنی حتی برای یک نفر ساخته شود
![]()
سلام
از همه دوستانی که بنده را در پیا مهای خصوصی شان مورد عنایت قرار دادند، از همه عزیزانی که پیشنهادها و ایده های مختلف مطرح کردند و حتی بزرگوارانی که بنده را مورد نقد قرار داده اند( حتی در تاپیک ) صمیمانه تشکر میکنم.
امیدوارم بزودی با همکاری و همراهی خودتان یک TRADING ROOM ( بر اساس ایده پیشنهادی خود دوستان ) همراستا و هم هدف شکل دهیم. از آنجا که ایده های مختلف مطرح شده بعد بررسی شکل کلی ایده TRADING ROOM مطرح شده از طرف شما و بعد همفکری و نتیجه گیری نهایی ( با نظر سنجی از دوستان با سابقه ) به دوستان عزیزم اطلاع داده خواهد شد .
بدلیل اینکه تک تک پیامها جواب داده نشود ، یک پاسخ کلی داده شد.نظر همه قابل احترام هست ، سر فرصت با دوستان مشتاق ارتباط گرفته شده و نحوه ، شکل و زمان شروع همکاری گروهی اطلاع داده خواهد شد.
تا آن زمان در امان خدا باشید.
پرسود و موفق باشید.
ببخشید یادم رفت:
از همه دوستانی که مستقیم یا غیر مستقیم از بنده آزرده خاطر شدند پوزش میخواهم .
هدف اینجانب مثبت بوده و در راستای کمک به هم اندیشی و هم فکری بوده ، خدای ناکرده غرض یا عمدی در راستای جسارت یا آزرده کردن کسی نبوده است . بنده هم انسان هستم ممکن است در نحوه یا شکل بیان سوگیری یا اشتباهی مرتکب شده باشم ، لذا شما بزرگواران به شان و بزرگی خود ببخشید.
از دید بنده تریدرها انسانهایی بلند پرواز و قابل تحسین هستند. فکر میکنم خوشبختی یا موفقیت تنها چیزی باشد که با به اشتراک گذاشتن آن چیزی ازش کم نشود بلکه افزونی یابد.
روزهای خوب و پرسودی برای همه شما و همه جامعه ترید ایران آرزو میکنم.
انشالله در همه عرصه های زندگی موفق باشید جناب ابری
ممنون از شما سید بزرگوار . اگر حجم آموزش زیاده یک تاپیک مجزا براشون درست کنید که بتوانیم چند بار به مطالب مراجعه کنیم . مطالب آموزشی بخاطر تحلیل دوستان در این تاپیک گم میشه .
نماد طلا در تایم فریم H1 به پایین به پایان اصلاح خود رسیده و برای دوشنبه آماده یک حرکت جهشی ( اسپایک )حتی در سشن آسیا هستیم . تایم فریم دیلی روند صعودی رو نشون میده و بنظرم احتمال صعود بیشتر از نزوله .
چقدر جالب …میدونی داداش بنظرمن اول میاد قیمتهای 4660تا4590 رو میبینه برای بالانس کردن fvgروزانه بعدش سوخت میگیره برای همون حرکت صعودی که شما میگی والبته
بنظرمن کندل روزانه سیگنال رنج میده
و رنج روز جمعه بااینکه خبرم داشتیم نشونه ی نقدینگی پایین بازار هست و برای حرکت صعودی نیاز به سوختگیری بهمون منطقه ایی هست که اول گفتم
قشنگی بازار همین نگاهها و تحلیلهای متفاوت هست و جالبیش همینه که بازار به هر دو نگاه صعودی و نزولی سود میده …





