نخیر اندیکاتور رو توی تریدینگ نیست
این اندیکاتور رو من از
تلگرامشون تهیه کردم
PremiumCycleVisionPro
یا ای دی خودشون
Amomehdi
توی بله هم
amomehd1
نخیر اندیکاتور رو توی تریدینگ نیست
این اندیکاتور رو من از
تلگرامشون تهیه کردم
PremiumCycleVisionPro
یا ای دی خودشون
Amomehdi
توی بله هم
amomehd1
حسادت و قضاوت امری صنفیست . اگر مثلا به شما بگویند فلانی قصاب خوبی هست عکس العملی نشون نمیدید ولی اگر بگویند فلانی تریدر خوبی هست حساس میشوید و بدنبال قضاوت اون نفر میرید . بدتر از اون که خود شخص بیاد در جمع خبره ها و از خودش تعریف کنه که ببینید من هیچ خطایی ندارم و مثل همیشه هدف رو نشونه زدم . یه اصطلاحی هم مد شده که میگن اسنایپری پوزیشن گرفتم .
خوب افراد خودشون مسول رفتار خودشون هستند و احترام و یا کینه دیگران را برای خودشون میگیرند . توی همین تاپیک بنظر من افراد فوق حرفه ای هستند که بدون ادعا نظرات ارزشمندی میدهند و خود من بسیار استفاده بردم . و در عوض افرادی هم پیدا میشن ( که همه جا هستند ) مریض که فقط باید تحملشان کرد . بقول سعدی رحمت الله آسمان به زمین باران میدهد و زمین به آسمان خاک ولی این کار زمین باعث نمیشه که باران نبارد . پس دوستان برگردیم به همان فضای خوب و تجربیات ارزشمندمان را به اشتراک بگذاریم .
توی تایم 1 دقیقه نویز زیاده
ولی خب 4715 باید ریسک فری کرد تارگ اول هم 4726 است
دوستان در باره این رفتار چارت که قیمت خودشو به کلوز نیویورک میرسونه توضیح و یا رفرنسی دارند ؟ این مسئله زیاد تکرار میشه ولی علتشو نمیدونم .
اگه بتونی دیتا لول دو دسترسی پیدا کنی دلیلشو میفهمی
جناب فرقانی
الان به احتساب رفتار کندل ها در تایم دیلی
نظرم اینه میتونه تا 4300حداقل ریزش باشه از همینجا
خوب این جواب خیلی تخصصیه . ساده تر هم میشه توضیح داد ؟
پس چرا من فک میکنم صعودیه و الان تو اصلاحه .
درود دوست عزیز
نظر شما هم محترمه
من فقط نظر شخصیم هست
شاید اشتباه باشه
اما طبق استراتژی من نزولی هست
موفق باشید
سلام
البته اصلاحی که من میگم بلنده
تا ۴۵۳۰ نزولی میبینم بعدش صعود تا بالای سقف امروز
صعود تا سقف
به نظرم اتفاق میفته
اما با نوسان یک بار تا کف 4100رو باید ببینیم بعد از اونجا میشه خریدار بود تا سقف
ک همین اتفاق افتاد_ منم نمیدونم
از پورصمدی شنیدم اولین بار_ میگفت همه کاره مارکت آمریکاییان
دمت گرم عالی بود
بنده نزدیک 60 سال از عمرم میگذره و 9 سال در ترید سابقه دارم دو هفته پیش که اومدم اینجا و دیدم کلی جوان با استعداد و با تجربه ، تجربه هاشون را به اشتراک میزارن خیلی خوشحال شدم اما با دیدن افرادی که دیگران را تحمل نمیکنن و بیهوده به دیگران ایراد میگیرن یا توهین میکنن خیلی ناراحت و متاسف شدم ،
متاسفم که برخی از عزیزان برخوردهای نامناسبی با آقای مقصودی داشتن ، ایشون در همین چند روز نشون دادن که صاحب سبک و حر فه ای هستن امیدوارم قدرت تحمل و احترام گذاشتن به دیگران را کسب کنیم و بدونیم که اخلاق و انسانیت از هر تریدی مهمتره.
پاسخ به آقای فرقانی در مورد برگشت قیمت در نیویورک.
اگر بخوام حدود بگم، این نقطه برگشت برمیگرده به محدود حجم والیوم ۱۱ روز پیش که حد بالاش تست نشده بود و بازار ریزش داشت و در حرکت صعودی امروز این ریتست انجام شد و بازار بعد از عبور از اون نقطه و ریتست مرز بالای حجم والیوم روزهای قبلی به کلوز خودش که میشه پایین vwap امروز.