اگر قیمت 4544 را بشکند ولی 4510 را سوییپ کند یک موقعیت خرید برا بنده هست.
نه کندل هفتگی قرمز ولی کندل روزانه رو سبز گفته بودم
دوتا موج قوی نزولی یکساعته و 4 ساعته صعودی که تغییر فاز نزولی داده داریم ، چون قیمت به کف پیوت دیلی برخورد کرده احتمالا در خلاف موجهای نزولی یک بالایی میزنه شاید حدودای 4608 و بعدش که قدرتش از دست داد در جهت موجهای نزولی شروع به ریزشش کنه احتماله شاید هم اشتباه باشه
آها اوکی ، با اون روش برگشتی ات ، چک کن ببین دلیلش چیه
بقول آقای آهنگری روزهای دوشنبه یا شما را ثروتمند میکنه یا بدبخت . ( البته یه جمله ای به همین مضمون ) که بازار میخواد تکلیفشو مشخص کنه و حرکتهای عجیب غریب زیاد داره .
قشنگ بود نشنیده بودم
بنده هم از شما انرژی منفی میگیرم و درخواست دارم لطفا این تاپیک رو ترک بفرمایید.
کاش شبیه به رسانههای زرد نشر اخبار نمیکردید و تمام جملهی بنده رو میخوندید!!!
یعنی واقعا فقط همین بخش جملهی بنده رو تونستید بخونید؟!
پیششرط داشت عرض بنده!!
دوست عزیز
قبل ازحضور شما در این تاپیک بااینکه بچه ها نظراتشون مخالف هم بوده ولی هیچوقت تاکید میکنم هیچوقت این شکل ادبیاتی نداشتیم…
در تاپیکهای دیگه هم شما با بچه های دیگه مشکل داشتید و بحث کردنتون مختص اینجا نبوده
ممنون میشم در تاپیک خودت فعالیت کنی و اینجا ترک کنی
ممنون که درک میکنید و برای شخصیت و غرور هم ارزش و احترام قائلید…
از خودت بگو امیر جان ..
امروز برات ساخت یا نه ؟
ول کن خودش حل میشه
دوست خوب من! به اون دوست قبلی هم عرض کردم، شما ببین آیا جایی بنده به کسی بیاحترامیای کردم در ابتدا؟! یا پس از چندبار توهین شنیدن، من هم پاسخ دادم!!
گفتم اگر یکمورد هم پیدا کردید که من بیدلیل مثل دوستان پیام کسی رو ریپلای کردم و با ادبیات بدی باهاش صحبت کردم، بنده نه این تاپیک، که کلا این کامیونیتی رو ترک خواهم کرد؛ ولی اگر پیدا نکردید، لطفا سکوت کنید!
ن داداش
کارا برعکسه.هم سرماخوردم امروز هم اینترنت و هیواگلد رفتن رو اعصابم…اصن یروزی بود
معاملرو باریسک فری بستم اصن ذهنم کششو نداشت…
اشتباه بود معامله ی امروزم..وقتی ادم مریضه نباید معامله کنه
چه فشار نزولی سنگینی روی قیمت هست ! قای فرقانی گفتن تعطیلی بانکهای چشم بادامی ها و اروپایی ها بوده ، تاثیرش روی طلا نمیدونم چیه ولی این بد جوری افتاده تو کار ریزش ، پیوت 4581 خوب کارشو ساخت
دقیقا منم فکر میکنم این روند نزولی یهو دوباره شروع میشه باز
من همچنان پوزیشن سلمو باز نگه داشتم و فکر کنم تا 4490 ادامه داشته باشه این ریزش
ای بابا ، اینترنت نباشه ، بروکر نباشه ، مریض هم شده باشید ، دیگه چی لازمه برای اعصاب خرابی ؟!؟!
تنت سلامت امیر جان ..
همین که خودتو توی این بازار پیدا کردی
زمان همه چیو حل و فصل میکنه و روزهای خوبم خواهد بود
امیر جان آرزوی سلامتی میکنیم برات .
برای این اعصاب خردی کافیه به سایت قیمت لحظه ای ارز مراجعه کنید ![]()
آقا نیما بنظرم هدف بذار همون 4460 احتمالش هست بهش برسه
