درود بر شما جناب آقای مقصودی . هدف این کامنت بنده ب هیچ عنوان ایجاد تنش و غرض ورزی و یا هرچیزی که شما به مخاطبتون نسبت میدهید نیست بلکه هدف شفاف سازی و اینکه اگر جناب عالی در این حد که ادعا داری هستید بشه شما رو الگویی مفید برای جامعه ترید نه فقط در ایران بلکه در دنیا معرفی کرد
اینجا این رو بیان میکنم چون حجم دوستان تریدر در این تاپیک بیشتر از هر جایی دیگری است
https://www.youtube.com/watch?v=Dt9vzMmf__o
این خانم که در جام جهانی رابینز که قطعا معرف حضورتون هست که تحت شرایط خاص و کاملا استاندارد با 320درصد مقام دوم رو به دست آوردند. با 320 درصد!!!
شما ادعا میکنی که با کمتر از 2 ساعت می تونی مستمر 20 درصد سود کنی و به ادعای خودتون روزی حداقل 10 ساعت پای چارتی و 4 ساعت کل شبانه روز می خوابی ! که یعنی به احتساب سالانه اگه 2 ساعت رو مد نظر گرفت میشه حدود 30000 درصد میانین سود سالانه شما !
بنده دیدم در تاپیکتون فرمودید که برای آموزش این سبک دربند مال دنیا نیستی و در جایی دیگر در مقابل پرسش دوستان در مقابل آموزشتون 60 تتر درخواست کردی !
بنده کاملا حاضرم هر چند شما در بند مال دنیا نیستید ولی با اصرار و اکرا 10000 تتر بابت آموزش تون بپردازم نه فقط بنده خیلی از دوستان حاضر در این تاپیک و در دنیا حاضر به پرداخت این پول و حتی چند برابر آن هستند . فقط به یک شرط که یک استیتمنت یک ساله که خیلی از دوستان ازشما درخواست کردند و هنوز بی جواب مانده و در جوابشون فرمودید که عامدانه گاها متضرر میشی که در دنیا کسی شما رو نشناسه چون دوست داری ناشناس بمونی . ارائه دهید یا حداقل در همین جا 2 ماه سیگنالهایی که خودتون باهاش ترید میکنی با 5000 درصد سود با استیتمنت و شفاف قرار دهید
در آخر از وقتی که از دوستان گرفتم عذر خواهم هدف همه در حضور اینجا کسب درآمد پول و سوده