1مین
اینم بدرد نمیخوره الکیه .
اینم اگه واقعی بود معامله در ریل باز میکردید.
اینم چرت و پرته چون واقعی نیست.
فروش بیشتر بسیار بیشتر
پس چرا معامله باز نمیکنید ؟
تناقضات عجیب ! ظاهر شدن بک گراند قرمز که نشانه جهت نزولی قیمت است . قیمت به سمت نزولی به پایین کراس داده . در همان حین پرینت شدن لیبل اشباع فروش (مثلث ابی پایین) که نشانه تضعیف روند نزولی هست و همچنین پرینت شدن همزمان لیبل U-turn که علاوه بر اشباع فروش عبور از خطوط ATR را هم نشان میدهد و نشانه ی تضعیف روند نزولی هست . از ان مهمتر ریت پنل سیگنال که عدد 75 را برای قدرت سیگنال و 80 را برای مطمعن بودن سیگنال خرید نشان میدهد . پوزیشن خرید هنوز استاپ نشده .
اینم اگه واقعی بود معامله در ریل باز میکردید.
چارت فیک و کلاهبرداری
همچنان چارت خیالی و غیرقابل اثبات
پس چرا در ریل نیست و فیکه ؟
فروش بیتکوین اغاز شد









