گرافیک اسکرین و آیکونای آیفون واقعا چشم نوازه
داداش مشکلی واسه ساخت اپل آیدی نداشتی؟
یا تا الان به مشکلی برنخوردی؟
user_6087
(Sniper TRADING)
79
نه اتفاقا خودم اپل آی دیم رو ساختم، آموزشش تو آپارات هست
بیت بنظرمن رنج زدناش رو به اتمامه و انتظار یه حرکت رو به بالا ازش دارم(احتمالا تا حدود ۸۶کا)
بره بالا برسه به این سطح ببینیم واکنشش چجوره:
mehdi_kh
(mehdi khaleghi)
82
این اتفاق (باید) می افتاد که بخاطر جنگ اون صعود تا 5300 انجام نشد .
یک بالا تا محدوده 5200 الی 5300
داریم و اگر اذیت نکنن بنظر من کف قبلی زده میشود تا محدوده قیمتی 3300
user_6087
(Sniper TRADING)
83
اینم شانس منه
این اردر رو ساعت ۳ گذاشتم الان دیدم رسیده بهش ولی اختلاف اسپرد فعالش نکرده
user_6087
(Sniper TRADING)
84
اینم از نتیجه معامله در صرافی تبدیل 
mehdi_kh
(mehdi khaleghi)
86
یه اصلاح 270 پیپی با ریت 90 درصد تا 4751
mehdi_kh
(mehdi khaleghi)
87
یه اصلاح ۲۷۰ پیپی با ریت ۹۰ درصد تا ۴۷۵۱
user_41917
(حجت سکندری)
88
سلام و درود
فامیلت چیه کا
خادم زاده ایی!؟
mehdi_kh
(mehdi khaleghi)
89
سلام اگر منظورتون من هستم
خیر
USDT/IRT
دوستان نظرتون در مورد دلار چیه؟
به نظر من خیلی بعیده کف ۱۴۰تومنو از دست بده و خوشبینانه ترین سناریو اینه که همچنان یه مدت دیگه تو همین محدوده به رنج زدنش ادامه بده
اما احتمال اینکه صعودی بشه مجدد و سقف تاریخیشو بزنه هم زیاده
نظر شما چیه؟
mehdi_kh
(mehdi khaleghi)
94
بله
در تایم 5 دقیقه تارگت داده شده حداقلی است
mehdi_kh
(mehdi khaleghi)
95
در بروکر الپاری 4751 دقیق زده نشده
پوزیشن رو ببند
user_6087
(Sniper TRADING)
96
من رو شورتش هستم و فعلا هم داره میریزه 
