سیگنال و تحلیل. لطفا سیگنال و یا تحلیل‌هاتون رو اینجا به اشتراک بذارین


گرافیک اسکرین و آیکونای آیفون واقعا چشم نوازه

داداش مشکلی واسه ساخت اپل آیدی نداشتی؟

یا تا الان به مشکلی برنخوردی؟

نه اتفاقا خودم اپل آی دیم رو ساختم، آموزشش تو آپارات هست

از بیت کوین تحلیلی داید؟

بیت بنظرمن رنج زدناش رو به اتمامه و انتظار یه حرکت رو به بالا ازش دارم(احتمالا تا حدود ۸۶کا)

بره بالا برسه به این سطح ببینیم واکنشش چجوره:

این اتفاق (باید) می افتاد که بخاطر جنگ اون صعود تا 5300 انجام نشد .

یک بالا تا محدوده 5200 الی 5300

داریم و اگر اذیت نکنن بنظر من کف قبلی زده میشود تا محدوده قیمتی 3300

اینم شانس منه

این اردر رو ساعت ۳ گذاشتم الان دیدم رسیده بهش ولی اختلاف اسپرد فعالش نکرده


اینم از نتیجه معامله در صرافی تبدیل :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed:

یه اصلاح 270 پیپی با ریت 90 درصد تا 4751

یه اصلاح ۲۷۰ پیپی با ریت ۹۰ درصد تا ۴۷۵۱

سلام و درود
فامیلت چیه کا
خادم زاده ایی!؟

سلام اگر منظورتون من هستم

خیر

USDT/IRT

دوستان نظرتون در مورد دلار چیه؟

به نظر من خیلی بعیده کف ۱۴۰تومنو از دست بده و خوشبینانه ترین سناریو اینه که همچنان یه مدت دیگه تو همین محدوده به رنج زدنش ادامه بده

اما احتمال اینکه صعودی بشه مجدد و سقف تاریخیشو بزنه هم زیاده

نظر شما چیه؟

طلا 5 دقیقه 4805

یعنی لانگ بگیریم الان ؟

بله

در تایم 5 دقیقه تارگت داده شده حداقلی است

در بروکر الپاری 4751 دقیق زده نشده

پوزیشن رو ببند

من رو شورتش هستم و فعلا هم داره میریزه :grimacing::ok_hand: