سیگنال و تحلیل. لطفا سیگنال و یا تحلیل‌هاتون رو اینجا به اشتراک بذارین

تاریخچه سیگنالی که دادی

فکر کردم فقط تو تاپیم خودت همه شلنگو میگیرن روت. میبینم اینجا هم همه شستن و پهنت کردن رو بند.. باید بت کارت جانبازی بدن

۱۰ سیگنال هم بذاری جلوی من بازهم پکیج فروشی

اگر بلد بودی از تریدت سود خوبی بکنی که پکیجت رو نمی‌کردی تو پاچه ملت اونم با ۱۰ میلیون تومن!

دوتا برداشت از پراپ نشون بده و کل جمع رو بسوزون. نه با اسکرین فیک رو دمو. ارزش بحث کردن نداری بسلامت

هنوز منتظر ارسال تاریخچه معامله هستیم که قبل تر سیگنال داده بودند

اینا شیادن نه تریدر

من هنوز متوجه نشدم چی می‌گی خدا شاهده!!!

من سیگنال دادم، خیلی تمیز فعال شد و تی‌پی خورد!

تاریخچه‌ی ترید کن رو می‌خوای چیکار نمی‌فهمم؟! :joy::joy:

همین دیگه اصلا نمیدونی تاریخچه ترید چیه
الله بختکی یه دکمه سل و بای دیدی و تق تق میزنی روش

کار به بحث ندارم ولی اون جمله ی آخرت خصوصا الله بختکی گفتنت جالب بود :joy: :joy:

راست میگی خدایی
با این حرفت موافقم

شیادا اسکرین میگیرن و دمو میزنن

راست میگی اونی که نوبه میره سمت پراپ اونی که حرفه ایه عین تو واسه 10 تومن تو تاپیکا گدایی میکنه ما نوبیم راست میگی

پراپ آخه پسر خوب؟!! :man_facepalming:t2: :joy::joy::joy::joy:

کاملا مشخصه کی از ترید سر در نمیاره :joy::joy::joy::joy::joy:

کم میارید یا سکوت کنید، یا سوت بزنید! فشار نخورید :joy:

جسارتا چند سالته ؟

شما تاریخچه معامله رو بعد از 2 روز بذار بعد در مورد استاپ هم صحبت میکنیم

فعلا که تا اینجا معلوم شده شیادی هم دروغگو

بدو استاد منتظریم

جسارتا ۴۱، شما چطور؟!

درسته درسته :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

با توجه به ترندلاین ۴ساعته، مووینگ ۲۰۰، و واگرایی نزول احتمالش بیشتره درسته؟ یا چون مومنتوم صعودیه میشکنه خط رو؟ :thinking:

طبق تحلیل به خوبی پیش رفت

طلا به این زون واکنش خوبی می‌ده؛

حدفاصل 4652.46 تا 4643.46